نقد سريال Hellbound – محصول جديد نتفليكس، خشن و بي‌رحم است

به خبرنامه تخصصي پزشكي و سلامت خوش آمديد

نقد سريال Hellbound – محصول جديد نتفليكس، خشن و بي‌رحم است

۲۲ بازديد

خشم الهي به اشكال و اشكال گوناگون چه در سينما و چه در تلويزيون بيان شده است. گاهي طوفان شديد است. گاهي اوقات او در قالب Jules Pulp Fiction (با بازي ساموئل ال جكسون) ظاهر مي شود و به دنبال انتقام است. Hellbound ليستي از قطارهايي است كه توسط كارگردان Bussan، Yeon Sang-ho، بر اساس …

منبع :
نقد سريال Hellbound – محصول جديد نتفليكس، خشن و بي‌رحم است

نقد سريال Hellbound – محصول جديد نتفليكس، خشن و بي‌رحم است https://ijmarket.com/blog/نقد-سريال-hellbound-محصول-جديد-نتفليكس،-خشن-و/ ايجي ماركت Fri, 10 Dec 2021 19:46:52 0000 فيلم و هنر https://ijmarket.com/blog/نقد-سريال-hellbound-محصول-جديد-نتفليكس،-خشن-و/

خشم الهي به اشكال و اشكال گوناگون چه در سينما و چه در تلويزيون بيان شده است. گاهي طوفان شديد است. گاهي اوقات او در قالب Jules Pulp Fiction (با بازي ساموئل ال جكسون) ظاهر مي شود و به دنبال انتقام است. Hellbound ليستي از قطارهايي است كه توسط كارگردان Bussan، Yeon Sang-ho، بر اساس …

منبع :
نقد سريال Hellbound – محصول جديد نتفليكس، خشن و بي‌رحم است

خشم الهي به اشكال و اشكال گوناگون چه در سينما و چه در تلويزيون بيان شده است. گاهي طوفان شديد است. گاهي اوقات او در قالب Jules Pulp Fiction (با بازي ساموئل ال جكسون) ظاهر مي شود و به دنبال انتقام است. Hellbound ليستي از قطارهايي است كه توسط كارگردان Bussan، Yeon Sang-ho، بر اساس وب سايتي به همين نام، هدايت مي شود. اين سريال Wrath of God را به عنوان سه جانور وحشي سر خاكستري نشان مي دهد كه مانند هالك قوي و قدرتمند هستند و از ناكجاآباد بيرون مي آيند. آنها شروع كردند به ضربات شديد مردم.

آنها ماشين ها، ديوارها و هر چيز ديگري را كه فكرش را بكنيد تخريب مي كنند. آنها خون انسان را در همه جا پخش مي كنند، محيط زيست را ويران مي كنند و آتش به پا مي كنند. بعداً متوجه مي‌شويم كه اولين قرباني از چهره‌اش در آسمان فرمان دريافت كرده بود. اين امر زمينه را براي مرگ ويرانگر فقرا و انداختن به جهنم فراهم كرد.

اما يكي از ايده هاي هوشمندانه اين سريال اين است كه مي توانيم همه چيز را مرتب ببينيم. اين ايده درباره ترس مردم از حيوانات نيست، بلكه اين است كه چه اتفاقي مي افتد، چگونه مردم عقل خود را از دست مي دهند و آن را نمي دانند. مخصوصاً وقتي پشت اين عصبانيت هستيد، دليل خوبي وجود دارد و آن انتقام گناهان ماست. اينجا ترس اصلي مردم، نان روز، سران فرقه ها و كساني است كه كوركورانه ايمان مي آورند. كساني كه شرم مي كنند از ديگران متنفر مي شوند و يكديگر را نابود مي كنند تا رحمت خدا را به دست آورند. مجموعه Yeon اين ترس اساسي را با بحث هاي قابل تامل در مورد اينكه چگونه گناه را تعريف مي كنيم و چه ويژگي هاي انساني ما را شايسته چنين بتي مي كند تركيب مي كند.

اما قبل از اينكه اين باورهاي مذهبي محلي وارد داستان شوند، افتتاحيه درخشان فيلم، به عنوان بررسي صحنه جرم، با جين كيونگ هون (يانگ اك جون) آغاز مي شود. اولين كسي كه اين را روايت كرد. از پيشينه او متوجه مي شويم كه او داستان غم انگيزي دارد. همسرش توسط مردي به قتل مي رسد و مرد چند سال بعد از زندان آزاد مي شود. اين به نشانه غم انگيزي مي شود كه جانگ جين سو سعي دارد به او فشار بياورد. جين سو، يك معلم مدرسه رواقي، از يك گروه مذهبي به نام حقيقت جديد است كه معتقد است اين جانوران به گناهكاران حمله كردند. يو اين در نقشش عالي است و با ظاهري مرده حرف هاي عجيبي درباره خرافات مي گويد. اين باعث مي‌شود كه او آرام‌تر از طرفداران عصباني به نظر برسد. به خصوص زماني كه حوادث مرگبار شروع مي شود.

پيروان او معتقدند كه به گفته او، اين حمله ناشي از گناه بزرگي از سوي برخي بوده است. تيم حقيقت جديد يك تئوري توطئه دارد. فرقه اي به نام Arrowheads رسانه ها را تكان داده است و مردي به نام دونگ ووك (كيم دويون) با صداي گريانش غوغا كرد. در اتاق بازي، او شروع به بيان ايده هاي عالي خود در مورد علت ظاهر شدن اين علائم مي كند. همچنين توضيح مي دهد كه چگونه يك جادوگر را با استفاده از ترس هاي اشتباه شكار كنيد. سر تيرها هميشه جواناني هستند كه چوب بيسبال دارند تا با آن شكار كنند.

افراد زيادي به New Truth with the Arrowheads پيوستند، از جمله وكيلي به نام مين هي جين (كيم هيون جو) كه در ابتدا سعي كرد به يك زن نفرين شده كمك كند. زن علامتي دريافت كرده بود و تصميم گرفت كه اجازه دهد حقيقت جديد درباره مرگ او قضاوت كند (رويداد تكان دهنده اي كه منجر به جنون جهنمي بيشتر شد). مين هي جين شخصيت و ارزش شگفت انگيزي دارد. شخصيت هاي سريال در موقعيت هاي خطرناكي قرار دارند و از طرفي سريال زمان هاي مختلفي را پشت سر مي گذارد. بنابراين مشخص نيست كه شخصيت‌هاي هر قسمت كجا هستند يا دوباره مشاهده خواهند شد.

حتي بيشتر قابل درك است كه چنين سريالي توسط كارگردان قطار به بوسان ساخته شده است. او مانند آن فيلم با مضمون زامبي، اين بار از انسانيت و نفوذ شيطاني باورهاي ترسناك براي به تصوير كشيدن موقعيت هاي جالب استفاده مي كند. اين سريال پر از كارهاي انفجاري است. صحنه هاي تكان دهنده در ادامه داستان. با دوربين متحرك و عكس هاي طولاني خود را در معركه قرار دهيد. Hellbound شهادت مي دهد كه وقتي جانوران شرير بي رحمانه نابود مي شوند، خشونت دست ساز ويرانگرتر مي شود.

در طول شش قسمت، Hellbound داستاني جذاب دارد كه نشان مي‌دهد چگونه New Thinking Truth به قدرت مي‌رسد. اما فيلمنامه ممكن است احمقانه به نظر برسد، به خصوص وقتي صحبت از تئوري هاي توطئه مي شود. همچنين با توجه به وحشت‌هاي داستان، نبرد خونين داخل كلانتري چيزي است كه مخاطب فراموش مي‌كند. آيا نتايج قابل مشاهده ضعيف هستند.

همچنين در برخي موارد سريال مرزهاي نمايش و ابهام را حفظ نمي كند. در اين سريال ذكر شده است كه نيمي از جهان تب حقيقت جديد را دارند اما دليل خوبي براي آن ارائه نمي دهند. سريال درام به اهداف خود نمي رسد. در نيمه دوم داستان جنبه عاطفي و احساسي نوزاد را مي بينيم. بعد مونولوگ هاي زيادي با اشك و اشك و موسيقي غمگين مي بينيم. اين نشان مي دهد كه فصل دوم به اين موضوع مي پردازد.

با Choi Geo-seok به عنوان نويسنده، Hellbound يكي از آن وحشتناك ترين سريال هايي است كه به وضوح تا حدي بهتر مي شود. با اين حال، مشخص شده است كه راويان اين سريال دليل قانع كننده اي براي وضعيتي كه روايت مي كنند، ارائه مي دهند. آنها با موضوعاتي مانند تأثير غيرقابل انكار رسانه ها در ايجاد هرج و مرج، خجالت پس از ديدن علامت، سازمان هايي كه سعي در سوء استفاده از موقعيت دارند و غيره مي پردازند. اين به ما اجازه مي دهد كه وارد داستان هاي شگفت انگيز ايمان شويم، هرچند خود سريال تا حدي به چنين چيزهايي اعتقاد ندارد! صداي اين سه جانور ممكن است پوچ به نظر برسد، اما هيبت و خشونتي كه در آن موج مي زند غيرقابل توصيف است.

منبع :
نقد سريال Hellbound – محصول جديد نتفليكس، خشن و بي‌رحم است

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.