تقدير شوراي هيئات مذهبي كشور از اقامه‌كنندگان عزاي حسيني

به خبرنامه تخصصي پزشكي و سلامت خوش آمديد

تقدير شوراي هيئات مذهبي كشور از اقامه‌كنندگان عزاي حسيني

۱۲ بازديد

شوراي هيئات مذهبي در بيانيه اي از عزاداران حسيني در دهه اول محرم تقدير كرد. به گزارش تيتر نيوز ، در اين بيانيه آمده است: به نام خدا تا اينجا ، جهان نمك مخفي باقي مانده است اين تجلي حيات در سراسر جهان باقي مي ماند از گريه دوستان حسين هميشه بر لب غم مي …

تقدير شوراي هيئات مذهبي كشور از اقامه‌كنندگان عزاي حسيني https://titr-news.ir/2021/08/تقدير-شوراي-هيئات-مذهبي-كشور-از-اقامه/ تيتر نيوز Fri, 20 Aug 2021 19:03:04 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/08/تقدير-شوراي-هيئات-مذهبي-كشور-از-اقامه/ شوراي هيئات مذهبي در بيانيه اي از عزاداران حسيني در دهه اول محرم تقدير كرد. به گزارش تيتر نيوز ، در اين بيانيه آمده است: به نام خدا تا اينجا ، جهان نمك مخفي باقي مانده است اين تجلي حيات در سراسر جهان باقي مي ماند از گريه دوستان حسين هميشه بر لب غم مي …

شوراي هيئات مذهبي در بيانيه اي از عزاداران حسيني در دهه اول محرم تقدير كرد.

به گزارش تيتر نيوز ، در اين بيانيه آمده است:

به نام خدا

تا اينجا ، جهان نمك مخفي باقي مانده است

اين تجلي حيات در سراسر جهان باقي مي ماند

از گريه دوستان حسين

هميشه بر لب غم مي ماند

پيامبر (صلي الله عليه و آله و سلم) فرمود:

پيامبر (صلي الله عليه و آله و سلم) مي فرمايند: “شهادت حسين (ع) گرمي در قلب م believersمنان است كه هرگز سرد نمي شود و جاري نمي شود.”

محرم رستاخيز جهاني عدالتخواهان و آزاديخواهان جهان است كه هر ساله در آن شاهد زيباترين جلوه هاي عشق به خانواده اي ناقص و پاك هستيم.

عاشورا محل عشق و پناهگاه عاشقان است

كربلا عصاره بهشت ​​و عاشورا شهرت عشق است …

و دانستن جهان خالي از حركت عاشورايي ، شعر و شعور هيچ فايده اي ندارد.

مراسم عزاداري عاشوراي امسال نعمتي است كه در سايه لطف خداوند و عنايت خاص حضرت ولي عصر (عج) و همچنين هدايت رهبر انقلاب در عظمت معنوي و در سراسر جهان به ويژه در ايران صورت گرفته است. ويروس بدنام كرونا گسترش يافت ، اما با تلاش ، اشتياق و حمايت عزاداران ، هيئت هاي مذهبي ، خادمان ، بنيانگذاران جلسات ، يادبودها و دانشمندان. با اجراي بيت (ع) و كليه روشهاي بهداشتي مي توان با قاطعيت گفت كه 1400 ايراني محرم در تاريخ ثبت نام ثبت مي شوند.

اكنون با 10 روز و شب عزاداري و عزاداري و با شور و نشاط ايرانيان ، دهه اول محرم را پشت سر گذاشته ايم ، بايد شجاعت همه نهادهاي مسئول به ويژه سازمان تبليغات اسلامي را در نظر بگيريم و تشكر از شما ، سازمان بازنشستگي و خيريه ، راديو ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، پليس امام زمان و سربازان گمنام ، ارتش جمهوري اسلامي ايران ، رسانه هاي مجازي و مكتوب ، اعتماد به هيئت مديره و مديران هيئت مذهبي ، موسسان ، بنيانگذاران ، اجازه دهيد ما متواضعانه از مساجد ، حسينيه ها ، واعظان ، علما ، دعاها ، آثار اهل بيت و همه نهادها ، ارگانها و نهادهايي كه براي برگزاري جلسات محرم زحمت كشيده اند تشكر كنيم.

ما در پيشگاه خداوند ، حق رفع مشكل و به ويژه ريشه كني كامل كرونا از اقصي نقاط جهان و جهان اسلام را مي طلبيم و از حرمت مي خواهيم كه موفقيت و حضور حسيني در عزاداري را تضمين كند. مراسم داد. تقديم به همه طرفدارانش در سالهاي آينده.

وَمَا تَوْفِيقِي إِلَِ بِاللَّهِ عَلَيْهِ َوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ نُنِيبُ

شوراي شوراهاي مذهبي كشور

محرم ۰۰

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.