معرفي انيمه League of Legends Arcane ؛ تريلر، داستان و نمرات

به خبرنامه تخصصي پزشكي و سلامت خوش آمديد

معرفي انيمه League of Legends Arcane ؛ تريلر، داستان و نمرات

۱۱ بازديد

انيمه League of Legends Arcane يكي از جديدترين آثار نتفليكس بر اساس بازي هاي ويدئويي. براي اطلاع رساني و دانلود انيميشن آركين (اركين) ليگ افسانه ها با ما همراه باشيد. League of Legends Arcane يك مجموعه كارتوني است كه در سال 2021 در فرانسه و ايالات متحده توليد شده است. داستان كارتون Arkin League of …

منبع :
معرفي انيمه League of Legends Arcane ؛ تريلر، داستان و نمرات

معرفي انيمه League of Legends Arcane ؛ تريلر، داستان و نمرات https://ijmarket.com/blog/معرفي-انيمه-league-of-legends-arcane-؛-تريلر،-داستان-و-نمرا/ ايجي ماركت Mon, 15 Nov 2021 14:24:50 0000 فيلم و هنر https://ijmarket.com/blog/معرفي-انيمه-league-of-legends-arcane-؛-تريلر،-داستان-و-نمرا/

انيمه League of Legends Arcane يكي از جديدترين آثار نتفليكس بر اساس بازي هاي ويدئويي. براي اطلاع رساني و دانلود انيميشن آركين (اركين) ليگ افسانه ها با ما همراه باشيد. League of Legends Arcane يك مجموعه كارتوني است كه در سال 2021 در فرانسه و ايالات متحده توليد شده است. داستان كارتون Arkin League of …

منبع :
معرفي انيمه League of Legends Arcane ؛ تريلر، داستان و نمرات

انيمه League of Legends Arcane يكي از جديدترين آثار نتفليكس بر اساس بازي هاي ويدئويي. براي اطلاع رساني و دانلود انيميشن آركين (اركين) ليگ افسانه ها با ما همراه باشيد.

League of Legends Arcane يك مجموعه كارتوني است كه در سال 2021 در فرانسه و ايالات متحده توليد شده است. داستان كارتون Arkin League of Legends در دنياي بازي League of Legends مي گذرد و در واقع يك اسپين آف در اين مجموعه است. ساخت اين سريال در جشن دهمين سالگرد ليگ افسانه ها اعلام شد. اين بازي توسط Riot Games و شركت فرانسوي Fortice توليد شده است. داستان Erkin League of Legends در گذشته اتفاق مي افتد و در مورد ريشه هاي داستان شخصيت هاي زيادي از Piltover و Zaun است.

در ويديوي زير مي توانيد تيزر انيمه New League of Legends با زيرنويس فارسي را مشاهده كنيد تا با فضا و داستان بيشتر آشنا شويد.

مانند League of Legends، مجموعه جديدي از انيميشن ساخته شده توسط League of Legends براي مخاطبان بالاي 16 سال طراحي شده است و موضوعات مرتبط با دنياي بزرگسالان را پوشش مي دهد. اگر از علاقه مندان به League of Legends يا يك بازي انيميشني هستيد، با ما همراه باشيد تا مقاله اي از Plasmag با عرضه انيمه League of Legends Arcane منتشر كنيم. انيميشن Arkin League of Legends را مي توانيد از اين صفحه دانلود كنيد.

آنچه در زير مي خوانيد

دانلود انيمه سريال Arcane: League of Legends

براي دانلود انيميشن Arcane: League of Legends 2021 مي توانيد از لينك هاي زير كمك بگيريد. اميدواريم از ديدن اين افسانه و علم انيمه لذت ببريد.

انيمه Arcane داستاني League of Legends

داستان انيمه Arkin Legends در مورد دو خواهر و دو شهر است. كشف جهان را براي هميشه تغيير خواهد داد. آهنگسازان، دزدان، سياستمداران و پادشاهان جنايت عليه معيارهاي انساني شورش كردند و شهرهاي پيلتور و زائون در بحران بودند.

انيميشن Arkin League of Legends

مجموعه انيمه Erkin League of Legends همزمان با 9 قسمت توليد شد و تاكنون 6 قسمت آن از شبكه هاي نتفليكس و تنسنت ويديو پخش شده است. اين سريال قرار بود در تاريخ 6 نوامبر 2021 معادل 15 آبان 1393 در هر دو شبكه پخش شود اما در نهايت قرار شد در 9 قسمت و هفته اي يك قسمت پخش شود.

شماره قطعه عنوان قسمت تاريخ پخش
1 به زمين بازي خوش آمديد 6 نوامبر 2021 (15 1500)
2 برخي از رازها بهتر است حل نشده باقي بمانند 6 نوامبر 2021
3 خشونت اساسي براي تحول ضروري است 6 نوامبر 2021
4 روز پيشرفت مبارك! 13 نوامبر 2021 (22 نوامبر 1400)
5 همه مي خواهند دشمن من باشند 13 نوامبر 2021
6 وقتي اين ديوارها پايين مي آيند و سقوط مي كنند 13 نوامبر 2021
7 20 نوامبر 2021 (29 نوامبر 1400)
8 20 نوامبر 2021
9 20 نوامبر 2021

Arkin League of Legends يك صداپيشه با كارتون است

در سپتامبر 2021 صداپيشگان مجموعه انيميشن League of Legends معرفي شدند. در زير مي توانيد بيوگرافي كوتاهي از صداپيشگان انيمه هاي League of Legends Arcane را بخوانيد و بيشتر با آنها آشنا شويد. جالب است بدانيد كه شهره آغداشلو نيز يكي از صداپيشگان اين سريال است.

هيلي استاينفلد در نقش خود در ليگ انيمه افسانه اي

سازندگان New League of Legends - Haley Steinfeld در نقش او

Hailee Steinfeld بازيگر، خواننده و مدل آمريكايي متولد 11 دسامبر 1996 است. او در سال 2010 در فيلم True Grit بازي كرد كه نامزد جايزه اسكار، بفتا و جايزه انجمن بازيگران براي بهترين بازيگر زن شد.

همچنين بخوانيد:

اين بازيگر نقش هايي مانند بازي Ender (2013)، 3 Days to Kill (2014)، Pitch Perfect، The Edge of Seventeen (2016) و Bumblebee (2018) سريال هاي كمدي ديكنسون و ميني سريال Hawkeye بيشتر مورد توجه قرار گرفته است.

الا پورنل به صورت پودر

سري انيميشن League of Legends-Ella Pornell به صورت پودر

الا پورنل بازيگر انگليسي متولد 17 سپتامبر 1996 است. اين بازيگر بيشتر به خاطر بازي در فيلم فانتزي 2016 خانه خانم پرگرين براي كودكان ويژه، فيلم تاريخ كليساي كليساي 2017 و زامبي ارتش مرده 2021 شناخته مي شود.

كوين الخاندرو در نقش جس

سريال انيميشن League of Legends - كوين الخاندرو در نقش جس

كوين آلخاندرو بازيگر و كارگردان آمريكايي متولد 7 آوريل 1976 است. اين بازيگر بيشتر به خاطر بازي در سريال هاي خانوادگي والدين، سريال خون فكر، قهرمان پيكان، كمدي جنايي لوسيفر و انيميشن ليگ افسانه ها شناخته مي شود.

كيتي ليانگ در نقش كيتلين در سريال درام انيمه

انيميشن League of Legends كتي ليانگ در نقش كيتلين

همچنين بخوانيد:

كيتي ليونگ بازيگر اسكاتلندي متولد 8 آگوست 1987 است. اين بازيگر نقش چو چانگ را در فيلم هاي هري پاتر بازي كرده است. ليانگ كار خود را با بازي Wild Swans آغاز كرد. برخي از فعاليت هاي ديگر او شامل تريلر خارجي در سال 2017 و يك بازي كمدي است كه در سال 2021 قفل شد.

جيسون اسپيساك در نقش سيلكو

انيميشن Arkin League of Legends - جيسون اسپيساك در نقش سيلكو

جيسون اسپيساك صداپيشه، تهيه كننده و برنامه نويس در زمينه هاي انيميشن و بازي است. برخي از حرفه هاي صداپيشگي او عبارتند از Rocket Power، Star Wars: The Clone Wars، The Powerpuff Girls، League of Legends Arcane، Marvel Disk Wars: The Avengers و Pacific Rim: The Black. سال 2021.

توكس اولاگوندوي در نقش مل مادردا در بازي افسانه ها

Arkin League of Legends-Tux Olagundoy در نقش مل مادردا

توكس اولاگوندويه بازيگر نيجريه اي متولد 16 سپتامبر 1975 است. اين بازيگر براي بازي در سريال جنايي قلعه و كمدي، همسايه ها شناخته شده است.

برخي از صداپيشگان Arkin Legends عبارتند از:

همچنين بخوانيد:
  • جي بي بلان در نقش واندر بلباك
  • هري لويد در نقش ويكتور
  • رمي هي در نقش ماركوس
  • ابيگيل مارلو در پرتره هاي خانم كرامن و ايو
  • ميك وينگرت در نقش همدينگر
  • يوري لوونتال در نقش ميلو
  • راجر كريگ اسميت در نقش كلاگر
  • جاش كيتون در نقش هاي دكارد و سالو
  • فرد تاتاسيوره در نقش بنزو
  • شهره آغداشلو در نقش گريسون
  • مايلز براون در نقش اكو
  • برت تاكر در نقش سينگ
  • اميره وان در نقش سوئيكا
  • مارا جونوت در نقش شولا
  • ديو بي. ديو بي ميچل روي نقشه هاي ورن، هاسكل و هارولد

مقالات انيمه هاي محرمانه League of Legends

كارتون Arkin League of Legends با استقبال تماشاگران و منتقدان مواجه شده است. انيمه سري IMDb داراي امتياز 9.4 از 10 با 97 درصد محبوبيت كاربران گوگل است كه عدد شگفت انگيزي است. از طرفي در توميتوز حصيري 100 درصد مطالعات به درستي ارزيابي شده است. در متاكريتيك، نقد و بررسي خوبي از انيمه Arkin Legends انجام شده است، اما هنوز نت هاي مياني آن اعلام نشده است. در ادامه خلاصه اي از منتقدان سريال Erkin League of Legends را خواهيم داشت.

همچنين بخوانيد:

مجله خمير / تارا بنت: 90

اگر علاقه اي به فعاليت هاي مبتني بر ويديو نداريد، لطفاً اين كار را انجام دهيد و انيمه Arkin: Legends را امتحان كنيد. اين سريال از داستان بيرون آمده و بيش از هر اثر ديگري كه در حال حاضر موجود است، انعطاف پذيري احساسي پيدا كرده است. انيمه League of Legends Arcane نشان مي دهد كه چگونه مي توان يك بازي ويديويي ارزشمند با دنياي خود را وارد رسانه هاي مختلف كرد و بدون سختي داستان موفق شد. انيميشن Arkin League of Legends مجموعه اي از دنياهاي ديدني است.

تصميم / جوئل كلر: 80

چه بازيگر و چه از طرفداران ليگ افسانه ها نباشيد، انيمه Arkin League of Legends با داستان جذاب و كارتون هاي فوق العاده اش بيشتر از آنچه كه مي خواهيد سرگرم كننده خواهد بود.

انيمه آركين ليگ افسانه ها

رمز و راز سوسو / AJ Morneau

اغلب مقالات شروعي دردناك و قدرتمند دارند. سري Erkin League of Legends با داستان جذاب و جذابش شما را وادار مي كند تا به آن فكر كنيد.

فراتر از تريلر / گريس راندولف

حيرت انگيز. بعد از انيميشن SpiderVerse و مجموعه اي از انيمه هاي بتمن، انيميشن League of Legends Arcane آپديت بعدي انيميشن است.

ComicBook.com/LoganMore

من از اينكه چقدر از انيميشن Arkin Legends لذت بردم شگفت زده شدم.

همچنين بخوانيد:

IVerge / اندرو وبستر

هيچ چيز جديد يا انقلابي در انيمه Arkin Legends وجود ندارد. اين سريال يك افسانه معمولي است كه فقط خوب پرداخت مي كند.

Nerd Reactor / جان گوين

Erkin League of Legends يك انيمه شگفت انگيز از Riot Games و Netflix است و يكي ديگر از موفقيت هاي موفق اقتباسي بازي هاي ويديويي است.

آخرين كلمه

Erkin League of Legends

در اين مطلب از پلاسمگ با شما بوديم تا به معرفي انيمه League of Legends Arcane بپردازيم; سريالي كه اخيرا بينندگان را جذب كرده است. آيا تا به حال انيميشن هاي Arkin League of Legends را تماشا كرده ايد؟ نظر شما در مورد اين سريال چيست؟ به نظر شما اين تعديل چقدر موفقيت آميز بود و چگونه آن را اندازه گيري مي كنيد؟ در انتهاي اين صفحه مي توانيد نظرات خود را با ساير خوانندگان مجله پلازا در ميان بگذاريد.

منبع :
معرفي انيمه League of Legends Arcane ؛ تريلر، داستان و نمرات

منبع :https://ijmarket.com

«ترسناک» یک ژانر پرطرفدار در دنیای انیمه است که همواره توانسته است مخاطبان را به خود جذب کند. این ژانر از داستان‌هایی که باعث ترس و هیجان مخاطب می‌شود، بهره می‌گیرد و از جنایت‌ها، موجودات فانتزی، وقایع مرموز و دیگر عناصر ترسناک بهره می‌برد. یکی از موضوعات متداول در انیمه‌های ترسناک، ماجراهای مرتبط با جهان ماورایی، شیاطین، و روحانیت است که به طور گسترده در این انیمه‌ها به تصویر کشیده می‌شوند.

 

به عنوان مثال، انیمه "دفترچه مرگ" (Death Note) که از محصولات معروف این ژانر است، داستان یک دانش‌آموز نابغه به نام "لایت یاگامی" است که یک دفترچه مرگ را کشف می‌کند. این دفترچه او را قادر می‌سازد تا هر کسی که نامش را در آن بنویسد، را از بین ببرد. با گذشت زمان، این قدرت به یک بازی تنگاتنگ بین لایت و یک کارآگاه نابغه به نام "ال" تبدیل می‌شود و داستان پر از تاریکی و تنش‌های روانی را به تصویر می‌کشد. این انیمه ترسناک به طور گسترده‌ای در سراسر جهان شهرت دارد و برای علاقه‌مندان به داستان‌های هیجان‌انگیز و ترسناک جذاب است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.