ليست قيمت راه بند خودرويي پاركينگ و راه بند برقي اتوماتيك

به خبرنامه تخصصي پزشكي و سلامت خوش آمديد

ليست قيمت راه بند خودرويي پاركينگ و راه بند برقي اتوماتيك

۱۵ بازديد

بلكه در صورت بروز هر گونه ايراد در روند كاركرد محصول خود، بايد با شركت سازنده و يا وارد كننده آن تماس بگيريد. مي توان راهبند هايي با گارانتي 1 تا 4 سال از بين برند هاي ايراني و خارجي يافت. همانطور كه در بالا توضيح داده شده مي بايست يك آنتن ورودي و يك …

منبع :
ليست قيمت راه بند خودرويي پاركينگ و راه بند برقي اتوماتيك

ليست قيمت راه بند خودرويي پاركينگ و راه بند برقي اتوماتيك https://ijmarket.com/blog/price-list-of-car-parking-barrier-and-automatic-electric-barrier/ ايجي ماركت Mon, 29 Nov 2021 22:29:57 0000 عمومي https://ijmarket.com/blog/?p=7725

بلكه در صورت بروز هر گونه ايراد در روند كاركرد محصول خود، بايد با شركت سازنده و يا وارد كننده آن تماس بگيريد. مي توان راهبند هايي با گارانتي 1 تا 4 سال از بين برند هاي ايراني و خارجي يافت. همانطور كه در بالا توضيح داده شده مي بايست يك آنتن ورودي و يك …

منبع :
ليست قيمت راه بند خودرويي پاركينگ و راه بند برقي اتوماتيك

بلكه در صورت بروز هر گونه ايراد در روند كاركرد محصول خود، بايد با شركت سازنده و يا وارد كننده آن تماس بگيريد. مي توان راهبند هايي با گارانتي 1 تا 4 سال از بين برند هاي ايراني و خارجي يافت. همانطور كه در بالا توضيح داده شده مي بايست يك آنتن ورودي و يك آنتن خروجي در پاركينگ قرار بگيرد. حال اگر تنها ورود خودرو برايمان ملاك باشد، مي توان براي كم كردن هزينه ها، بجاي آنتن در قسمت خروجي پاركينگ از لوپ ديتكتور استفاده نمود.

Loop Detector سنسوري است كه در چند سانتيمتري كف زمين نصب مي شود و هنگامي كه خودرو روي آن ناحيه قرار مي گيرد، فرمان باز شدن راهبند را خواهد داد. اين نكته جالب است كه لوپ ديتكتور نسبت به وزن حساس است و قابليت تشخيص وزن انسان و حيوانات را از وسايل نقليه دارد.

مركز فروش نصب راه بند در كرج گوهردشت باغستان عظيميه

شنبه، 1 آبان 1400 با واكسن آسترازنكا به كدام كشورها مي توان سفر كرد با گسترش واكسيناسيون در جهان و كاهش آمار مبتلايان به ويروس كرونا، كشورهاي بسياري درصدد بازگشايي مرزهاي‌شان به روي گردشگران خارجي هستند. دوشنبه، 19 آبان 1399 نامه درخواست وزير گردشگري به وزير دادگستري وزير گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي پس از بي‌اعتنايي شركت‌هاي هواپيمايي به اخطارها و هشدارها براي كاهش قيمت بليط هواپيماهاي داخلي، از وزير دادگستري درخواست كرد قاطعانه با متخلفان… دبيرانجمن شركت هاي هواپيمايي از كاهش متوسط ۱۲ تا ۱۳ درصدي قيمت بليت پروازهاي داخلي خبر داد.

مزيت موتور ۲۲۰ ولت توليد نيروي بيشتر مي باشد و براي ميله هاي سنگين تر مورد استفاده قرار مي گيرد ولي در مقابل موتور ۲۴ ولت براي محل هاي پرتردد مناسب تر بوده و امكان استفاده از باتري در هنگام قطع برق براي آنها وجود دارد. يكي از بهترين راهبند هاي تاشو180 درجه ميباشد كه كيفيت عالي و بي صدا بودن از مزاياي ان است .

اين راهبند مناسب براي پاركينگ هاي مسقف با ارتفاع كف تا سقف حداقل 3.5 متر ميباشد كه البته در صورت نياز ميتوان براي ارتفاع كمتر با برش بازو ها و كشنده ان را نصب كرد.طول بازوي اين راهبند 5 متر است كار از فاصله 2.5 متر تا ميشود. اين راهبند به چشمي هاي حسگرتشخيص مانع مجهز است و از برخورد احتمالي تيغه راهبند با وسايل در حال تردد و عابرين جلوگيري مي كند.

اما نكته ديگر در مورد راهبند BFT MOOVI اتصال و فرمان پذيري آن به تمامي تجهيزات ايمني ارسال فرمان است. البته قابليت بسيار قابل توجه ديگر اين راه بند امكان راه اندازي سيستم عكس و فيلمبرداري آن است، كه مي تواند به اين وسيله حفاظت و ايمني دو چنداني را در عملكرد خود لحاظ كند. راهبند فك 640 با بازوي 7 متري كه قابليت تنظيم ارتفاع را دارد مناسب براي مكان هاي پردد تردد مانند ورودي مجتمع ها و اماكن تجاري و …

از بازار بخوانيد

در هنگام انتخاب راهبند هاي اتوماتيك حتما بايد عرض ورود و خروج و ميزان ورود و خروج روزانه توجه نمود. اين راهبندها مدل هاي مختلفي دارند و انواع راهبند اتوماتيك را مي توان با توجه محل مورد نظر و نياز امنيتي انتخاب و خريداري نمود. راهبند وسيله اي يا به اصطلاح دقيق تر، مانعي براي كنترل انواع تردد در فضاهاي مختلف جامعه به نيت نظارت و كنترل رفت و آمد وسايل نقليه و اشخاص مي باشد.

نمايشگاه ها و همايش ها، از لحاظ دوره زماني در زمان هاي محدودي برگزار مي شوند؛ بنابراين براي استفاده از راهبند تشريفاتي هميشه لازم به خريداري آن نيست. اين نوعراه بندبازشو/تاشو بوده و مي توان به راحتي آن ها را جمع آوري يا برپا كرد. سبك و بادوام هستند و از نظر ظاهري نيز بسيار شكيل و با هارموني هستند و نظر را به خوبي جلب مي كنند تا افراد متوجه علائم هشداري آن شوند.

همچنين در كار خود ممكن است با اندازه هاي متفاوت راهرو، خيابان و غيره روبرو شويد كه براي اين منظور راه بند يا راهبند آكاردئوني انتخابي ايده آل هستند تا به مقدار دلخواه آن را باز كنيد. انواع تابلوها، علامت ها، چراغ و چشمك زن و دوربين روي آن ها قبل نصب است و به دليل كاركرد ساده بسيار بادوام هستند. راهبند(راه بند) مانع تردد قابل مخفي سازي در نقاطي بكار گرفته مي شوند كه حساسيت هاي امنيتي را در ذات خود هميشه همراه دارند.

راهبند اتوماتيك يا ديجيتال

لوپ دتكتور در برخي از اماكن همانند خروجي شهرك ها به دليل عدم نياز به كنترل وسيله نقليه خروجي يا به عنوان يك وسيله ايمني جهت جلوگيري از برخورد بوم راهبند به وسيله نقليه از لوپ دتكتور استفاده مي شود. لوپ دتكتورها در واقع نوعي رله مي باشند كه در صورت تشخيص خودرو به راهبند فرمان باز شدن يا بسته نشدن صادر مي كند.

اين وسيله ، نوعي راه بند بسيار پر كاربرد محسوب مي گردد، كه مي توان از آن در موارد متعددي بهره گرفت. مزيت هايي نيز دارد كه علي رغم امكان مسدودسازي مسيري طولاني مي تواند در منطقه اي بسيار اندك انبار گردد، اين مزيت خود را نيز به دليل داشتن شكل آكاردئوني خود بدست آورده است. براي نصب اين راه بند معمولا ابتدا ستوني به ارتفاع يك متر نصب مي نمايند، و سپس به آن يك ميله متصل مي سازند كه بصورت اهرم به طول 2 تا 8 متر بالا و پايين رفته و مسير تردد (بخصوص خودروها) را مسدود خواهد نمود.

اما به نظر مي رسد فروش سريال جزيره آنطور كه عوامل آن با حضور ماكان بند انتظار داشتند نبوده است. «جزيره» به كارگرداني سيروس مقدم جزو سريال هايي بود كه بسياري انتظارش را مي كشيدند. دومين سريال مقدم در شبكه خانگي پس از «خواب زده» كه اين بار يك خبرنگار يكي از نقش اصلي هاي سريال است و اتفاقاً شمايل اين دختر خبرنگار و كمترين شباهتش با واقعيت جامعه خبرنگاري در قسمت اول نمايش داد با سريال پركشش و ساختاري حرفه اي طرف نخواهيم بود.

از آنجا كه راهبند اتوماتيك حفظ عبور و مرور در هر ساختمان و يا فروشگاهي را دارد بهتر است براي تعمير راهبند اتوماتيكاز شركت هاي معتبر كه تكنسين هاي حرفه اي و مطمئن را دارند استفاده كنيد. راه بند برقي ابزاري براي كنترل تردد خودرو با كمك تكنولوژي RFID و تگ خوان برد بلند UHF است و قيمت راه بند برقي به موارد مختلف بستگي دارد.

قيمت احتمالي خودرو اطلس شركت سايپا امكانات و مشخصات فني احتمالي

همانطور كه در بالا محصولات راهبند را مشاهده مي كنيد، احتمالا تا بحال متوجه شده ايد راجع به چه چيزي در حال توضيح دادن هستيم. همه ما در نزديك به شهرهايي چون تهران يا قم يا مشهد با عوارضي هاي بين راهي مواجه شده ايم كه پس از پرداخت عوارض ميله يا بومي دراز از طريق يك دستگاه دستور گرفته، بلند مي شود و اجازه تردد ما را مي دهد. هر يك از قطعات راهبند آكاردئوني به ميزان 2.2 متر طول داشته و به راحتي مي تواند با تعداد اندكي مسيري را مسدود نمايد.

وزراي دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم و حتي دولت‌هاي قبلي هميشه به دنبال مسيري بودند كه واردات را به مونتاژ تبديل كنند؛ اين در شرايطي است كه خودروسازان معتبر بين‌المللي با توجه به ريسك بالاي سرمايه‌گذاري در كشور و همچنين تحولات سياسي و اقتصادي هيچ‌گاه حاضر به سرمايه‌گذاري در صنعت خودروي كشور نبودند.

اين محصولات بيشتر متعلق به سال ۲۰۱۸ است و تنها آزراي ۲۰۱۹ در بين محصولات ديده مي‌شود. در كنار خودروهاي صفر اما برخي محصولات دست دوم نيز كه در ظاهر فرق چنداني با مدل‌هاي نو ندارند در نمايشگاه‌هاي خودرو با رونق چشمگيري در معاملات مواجه هستند. اين خودروها صفرشويي شده يا به عبارت ديگر با انجام يك سري اقدامات درست مشابه با خودروهاي صفر كيلومتر خواهند شد.

راهبند مكانيكي و هيدروليكي جزء راهبندهاي اتوماتيك مي باشند كه در ادامه مطلب به بررسي آن ها خواهيم پرداخت . راهبند پاركينگ به جهت كنترل و تسهيل خودروهاي ورودي و خروجي به محوطه پاركينگ مورد استفاده قرار مي گيرد . در نظر داشته باشيد كه با نصب راهبند پاركينگ مي توانيد از صرف هزينه هاي گزاف جهت استخدام نيروي انساني جلوگيري نمود .

به منظور امنيت بيشتر ، كنترل و ثبت ورود و خروج خودروها مي توانيد از راهبند پاركينگ هوشمند استفاده نماييد . راهبندها تجهيزاتي هستند كه در ابتداي ورودي هاي مختلف نصب شده و تردد وسايل نقليه را كنترل مي كنند. امروزه ازراهبند پاركينگدر بسياري از مجموعه هاي اداري، تجاري، امنيتي و … استفاده مي شود.

اين نوع از راهبند ستوني به علت برخورداري از استوانه از جنس فولاد ضخيم، مقاومت قابل ملاحظه اي در برابر ضربه داشته و در مدل هاي آنتي تروريست در برابر ضربه اي به اندازه 700 كيلوژول مقاومت مي كند. اين ميزان انرژي معادل با ضربه حاصل از برخورد يك كاميون به وزن تقريبي 6.5 تن با سرعت 70 كيلومتر بر ساعت مي باشد.

بنابراين استفاده از بولارد (راهبند ستوني) در محل هاي با امنيت بالا نظير مراكز نظامي و سفارتخانه ها توصيه مي شود. راهبند هاي ستوني بيشتر براي مكان هايي امنيتي كاربرد دارند و اين نوع راهبندها در داخل زمين نصب مي شوند و از زمين خارج مي گردند، ظاهر زيباي اين راهبند علاوه بر كاربرد امنيتي و نظامي براي مكان هاي كه زيبايي در اولويت آنها است نيز كاربرد بسيار دارد.

ضربه پذيري بدنه استيل چراغ دار و زيباي استحكام، قدرت بالا از خصوصيات اين راهبند است اين راهبند ها در طول و ارتفاع هاي مختلف عرضه مي گردند. اين راهبند مناسب براي پاركينگ هاي مسقف با ارتفاع كف تا سقف حداقل 3.5 متر ميباشد كه البته در صورت نياز ميتوان براي ارتفاع كمتر با برش بازو ها و كشنده ان را نصب كرد.طول بازوي اين راهبند 5 متر است كار از فاصله 2.5 متر تا ميشود.

قيمت خريد و نصب راه بند چگونه است؟

اين پردازنده‌ها به ترتيب از ۶ و ۴ مگابايت حافظه كش L3 بهره مي‌برند كه بسيار بالاتر از نسل قبلي است. حالا ظاهراً اينتل مي‌خواهد اين موضوع را تغيير داده و به دنبال توليد نسل جديد پردازنده‌هاي اقتصادي‌ خودش است. در همين راستا گزارشي منتشر شده و تصاويري از دو پردازنده پايين‌رده اينتل به بيرون درز كرده است.

در سوي ديگر، سري پايين‌رده و ميان‌رده‌ي آنر كه پرفروش‌ترين گوشي هاي هواوي را در خود جاي داده بود، در سال ۲۰۲۰ توسط هواوي مستقل اعلام شد. البته هنوز مشخص نيست كه اين طرح در نهايت در مجلس راي خواهد آورد يا خير، اما آنچه واضح است اينكه برخي از نمايندگان مجلس نسبت به چشم انداز بازگشايي واردات خوشبين نيستند و اين قانون را حربه مافياي واردات خودرو به كشور مي دانند.

مافيايي كه در كمال تعجب در طول دوسال گذشته عليرغم مطرح كردن ده ها راهكار براي آزادسازي واردات، كوچكترين موفقيتي در اين مسير نداشته است. براين اساس و آنچنان كه در پيش نويس طرح مذكور مطرح است، خودروسازان و قطعه سازان مي توانند به ازاي صادرات محصولات خود، نسبت به واردات خودرو كامل اقدام نمايند، همچنين افرادي كه داراي منابع ارزي در خارج از كشور هستند نيز مي توانند در صورت تمايل، پول خود را به صورت خودرو وارداتي به كشور بازگردانند.

احتمال برداشته شدن تحريم‌ها يا آزادسازي واردات خودرو به تنهايي مي‌تواند سبب افت شديد قيمت خودروهاي خارجي شود. حالا احتمال رخ دادن هر دو اتفاق به صورت همزمان وجود دارد و به همين علت نيز نه تنها خودروهاي خارجي صفر كيلومتر كه مدل‌هاي نزديك به صفر كيلومتر نيز از بيم افت شديد قيمت در آينده‌اي شايد نه چندان دور، در بازار عرضه شده‌اند.

بنابراين براي ايجاد امنيت گزينه بسيار مناسبي است بنا به نياز و كاربري محل، از مدلهاي هيدروليك و الكترو مكانيك، پر تردد و كم تردد، استفاده مي شود يكي از اين انواع راهبند استفاده مي شود . اين ستون ها بر روي زمين نصب شده، در مواقع لزوم به پايين و درون زمين رفته و مسير را باز مي كند.

بولارد ها براي مكان هايي كه سيستم امنيتي قوي مورد نياز است استفاده مي شود؛ مانند مراكز نظامي، سفارت خانه ها، اداره هاي پليس، بانك هاي مركزي، مراكز تجاري، اداري و… قيمت راهبند ستوني به نسبت مدل اهرمي بالاتر است، اما به خاطر امنيت فوق العاده و ظاهر شيك و زيبا بسته به شرايط محيطي و خصوصيات ويژه ساختمان استفاده مي شوند. براي بهره برداري از اين محصول نياز به زيرسازي به طول حدود 1.5 متر مي باشد.

بهتر است بدانيد معمولاً از راهبند جهت استفاده در مكان هاي سر پوشيده نيز مطرح شده و هم اكنون در حال اجرا مي باشد . به كارگيري راهبند هاي نو اتومات در حال حاضر مقرون به صرفه تر در مقايسه با حفاظ ها و دروازه هاي سنتي است . الف-كشش بيش از حد فنر راهبند مي تواند باعث كشيده شدن ميله راهبند و بوجود آمدن ايراد مذكور شود .

بر روي راهبند قطعه اي وجو دارد كه به ان خلاص كن ميگويند و وظيفه ان خلاص كردن راهبند در هنگام قطع برق ميباشد.با چرخاندن خلاص كن , راهبند خلاص شده و به صورت دستي قابل حركت ميباشد. دو سر اضافي حلقه كه در نظر گرفته شده بايد به اندازه اي باشد تا به مكاني كه Loop detector نصب شده برسد و بتوان آن را به محل مشخص شده Loop روي Loop detector وصل كرد. اين سيم تا رسيدن به Loop detector بايد بهم تابيده شوند سپس به ان وصل شود.

سرعت عملكرد اين راهبند 7 ثانيه بوده و داراي موتوري 250 وات مي باشد اين راهبند قادر است در دماي 80 تا -20درجه سانتي گراد به كار خود ادامه دهد و همچنين مجهز به چشمي ايمني براي جلوگيري از برخورد با اجسام مي باشد، بوم 5 متري اين راهبند داراي چراغ LED سراسري بوده كه به دو صورت چشمك زن و يا نور ثابت قابل تنظيم مي باشد.

عملكرهاي راهبند 640 مي توانند با ١٠٠ % چرخه كار بطور دائمي كار كنند، زيرا به فن خنك كن مجهزند. اين راهبند داراي بوم تلسكوپي است كه مي توان آن را به اندازه 4 تا 6 متر و بنا به ضرورت تنظيم كرد. لذا براي رسيدن به اين امر ضرورت دارد كه برنامه تدوين شده به درستي و دقيق اجرا شود. در گذشته برنامه‌هاي متعدد و جامعي وجود داشته است اما بي توجهي و عمل نكردن به آن باعث شده مشكلات روزافزون شود.

درباره آتادر

همانطور كه اشاره شد راه بند وسيله اي براي كنترل تردد و حتي مسدود سازي راه ها در اماكن مختلف است. د راين مقاله به انواع راه بند اشاره شد كه با توجه به متراژ و نوع فضا هريك از راه بندهاي معرفي شده مي توانند مناسب باشند. راه بند ها علاوه بر كنترل تردد امكان اتصال با تجهيزات كنترلي داشته و كمك به امنيت اماكن نيز مي كنند. راه بند اتوماتيك داراي انواع مختلفي است كه مي‌توانند در نوع خود ساده يا بسيار حرفه اي باشند.

امنيت كارمندان شما از مهم ترين كارهايي است كه يك صاحب كار بايد در نظر بگيرد زيرا كارمندان بزرگترين دارايي يك مجموعه هستند در صورتي كه خيال آنها از بابت امنيت خود در محيط كار راحت باشد اجازه مي‌دهد آنها روي كار خود تمركز بالاتري داشته باشند. همچنين به دليل اينكه راهبند نيزه اي در داخل زمين قرار دارد و بايستي در فصول سرد و همچنين مناطق سردسير با همان سرعت عمل كند،

اين نكته را در راهبند نيزه اي داراي اهميت مي كند از اين رو راهبند نيزه اي تا دماي منفي 35 درجه نيز با همان سرعت عمل مي كند. به عبارتي قدرت راهبند نيزه اي به گونه اي است كه قادر به شكستن يخ زدگي مي باشد. شركت فاديني با هدف كنترل و تمركز بر تمام عملكرد هاي درخواست شده، يكي از اولين شركت هايي است كه از ريز پردازنده ها استفاده نموده و امروزه به بالاترين سطح در ظرفيت توليد و نوآوري تكنولوژي رسيده است. محصول فوق ساخت كمپانيFAAC ايتاليا (يكي از بزرگترين و معتبرترين توليد كننده انواع درب بازكن هاي اتوماتيك درجهان) بوده و از چهار سال گارانتي هالوگرام دار و پانزده سال خدمات پس از فروش برخوردار ميباشد.

چرخه تعهد يا تكرار فعاليت درب راهبند بوم از ديگر عواملي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. براي مناطقي با ترافيك بالا كه به بيش از 500 فعاليت در روز نياز دارند، به عنوان مثال، مراكز تجاري بزرگ يا پايانه هاي هوايي، انتخاب يك ورودي متوسط ​​تا غيرقابل سازش بوم عميقاً توصيه مي شود. در هر صورت، ورودي‌هاي پررونق نيز وجود دارند كه براي مناطقي با حجم كم ترافيك مناسب هستند.

هزينه اجاره راهبند تشريفاتي برحسب انتخاب نوع طناب و نوع پايه فلزي مشخص مي شود. هرچه كيفيت طناب و پايه فلز انتخاب شده بالا باشد، هزينه اجاره راهبند تشريفاتي هم بالا خواهد بود. پايه هاي راهبند تشريفاتي سنگين نيستند و به همين دليل به راحتي قابل حمل و نقل هستند، اما وزن آن ها به حدي است كه در برابر وزش باد سر جاي خود باقي بمانند و تكان نخورند؛ اما در حالت كلي بهتر است كه راهبند تشريفاتي در معرض بادهاي سنگين و باران هاي شديد قرار نگيرد.

اين نوع راه بند داراي دو نوع هيدروليك و الكترومكانيك است كه در نوع هيدورليك بالا آمدن ستون اصلي توسط پمپ هيدروليك صورت مي گيرد. راهبندهاي اتوماتيك پاركينگ به تجهيزات مختلفي از جمله سيستم اكسس برد بلند و اكسس برد كوتاه و اكسس كنترل اثر انگشتي متصل مي شوند.

راهبندهاي اتوماتيك كه امروزه جز بهترين و پر كاربرد ترين راهبند ها محسوب مي شوند داراي اجزايي به شرح زير هستند. در راهبندهاي آكاردئوني بازوهاي افقي وجود ندارد و باز و بسته شدن آن ها به صورت آكاردئون انجام مي شود. در ساخت اين راهبندها از ورق هاي آهن استفاده شده و به منظور افزايش امنيت راهبند در آن چشم مادون قرمز تعبيه شده است.

راهبند خودررويي بتا بدون نياز به سرويس و نگهداري است و روزانه تا 500 بار قابليت باز و بسته شدن را دارد. در عين حال اين كارشناسان تاكيد دارند كه اگر مذاكرات برجام روند مثبتي داشته باشد كه منجر به لغو تحريم‌ها شود به‌طور حتم ورود خودرو به كشور مي‌تواند طبق رويه سابق ادامه داشته باشد حال آنكه اگر دولتمردان در دولت سيزدهم روي خوشي به مذاكرات برجام نشان ندهند، بايد تا مقطعي طولاني از ورود خودرو به كشور چشم‌پوشي كرد. در اين صورت رفتار وارد‌كنندگان رسمي به كشور نيز مورد توجه قرار مي‌گيرد.

راهبند خودرويي به منظور كنترل تردد و عبور و مرور در پاركينگ و يا مجتمعات اداري و مسكوني استفاده مي‌شود و با كمك ساير ابزار كنترلي و امنيتي، سطح ويژه‌اي از كنترل و امنيت را در اين مكان‌ها ايجاد مي‌كند. اين وسيله به شكلي طراحي شده‌است كه در بالا و پايين رفتن‌هاي فراوان، آسيب نديده و طول عمر بالايي دارد.

راهبندابزاري كاربردي براي كنترل تردد است كه عموما در مكان هاي شلوغ و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار مي گيرد. اين ابزار كاربرد فراواني در ورودي پاركينگ عمومي، مجتمع هاي مسكوني يا غير مسكوني و غيره دارد. از نظر كاربردي، اين ابزار باعث كنترل ترافيك مي شود و رفت و آمدها را تحت كنترل مي گيرد. بنابراين براي ايجاد امنيت گزينه بسيار مناسبي است بنا به نياز و كاربري محل، از مدلهاي هيدروليك و الكترو مكانيك، پر تردد و كم تردد، استفاده مي شود يكي از اين انواع راهبند استفاده مي شود كه فروشگاه دكاشاپ ليست قيمت آنها را در جدول زير به نمايش گذاشته است.

منبع :
ليست قيمت راه بند خودرويي پاركينگ و راه بند برقي اتوماتيك

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.